söndag 27 juni 2010

Midsommar och kalas efter kalas!

Helgen har varit helt fantastisk med midsommarfirande och massor av födelsedagskalas och grillning.
Tack vare fantastiskt väder och underbara vänner har livet verkligen känts som på en pinne!



Jag har också (tack vare fantastiska bloggaren Maybemej ) hittat massor av roliga och gratis digipapper och texturer. Kolla in hennes sida den är helt otrolig med foto, illustrationer och annat vackert. En av sidorna som hon tipsar om hade ljuvliga papper. Så gå in på deras sida three paper peonies. Nu ska här digiscrappas.

Hejhej!

1 kommentar:

  1. Fniss. Nu har jag blossande kinder...Du är för söt. Tack för de fina orden. Först såg jag inte att du hade länkat till mig utan tänkte bara skriva några rader. Men det jag ville säga var att dina kalas foton är supersnygga. =) O visst har three paper peonies fina papper. Perfekta till fotoalbum m.m.

    kram och ha en skön vecka.

    SvaraRadera