onsdag 25 april 2012

It runs in the family...

Mina föräldrar har ett glasskåp hemma hos sig där ett otal lerskulpturer och andra "konstverk" som jag och mina systrar kreerat under skoltiden står "on display". Jag har alltid undrat varför de inte gör sig av med "skräpet" och gör plats för  annat, men nu när mina egna små kommer hem med pysselalster från skola och förskola förstår jag precis. Det är något otroligt speciellt med att se och njuta av sina barns fantasi och skaparglädje. Man blir glad och påminns om lyckan man kan finna i att skapa och få uttrycka sina tankar och ideer. Det är också extra kul för mig att märka att mitt stora pysselintresse även finns hos mina barn och att vi kan dela det med varandra.

Hejhej! Kramar!

0 kommentarer:

Vad kul att du tittade in här. Lämna gärna en kommentar