söndag 22 augusti 2010

Oj då vilken vecka!

Jobbet har börjat, och samtidigt blev båda barnen riktigt sjuka. Först dottern som fick en förkylning med hög feber i början på veckan. Hon följdes av mannen (förkylning) och senare också av lille sonen som drabbades av dubbelsidig öroninflammation. Själv passade jag på att vara borta två av dagarna i det otroligt vackra Mölle på konferens.




































Kanske är det är det därför som jag nu sitter med en lätt huvudvärk och förkylning på gång... Mitt straff för att jag kom undan . Nej tror inte det. Bara det normala livet som småbarnsförälder som gör sig påmint.

Sommaren har ju varit helt fantastisk och vi fick en underbar dag i hop med fina vänner sista söndagen innan jobbet började då i allafall jag tog sommarens sista dopp i havet.









Nu är det snart riktig höst och jag hoppa komma rejält i pysseltagen!

Hejhej!

1 kommentar:

  1. O va härligt de ser ut! Hoppas att du slipper någon allvarligare förkylning eller att den är långvarig. Ska bli spännande att se vad du kommer skapa under höstan. Kram

    SvaraRadera