måndag 5 juli 2010

Lite nya alster...

Ny arbetsvecka, den sista innan semestern. Fick i hop en LO till i går, lite mer romantisk stil än jag brukar ha:


Papper som jag använt är Maja design, Pink paisley och card stock. Lite pärlbrads och blommor som jag stansat och från Once upon a time serien från DCWV.

























Lite halvpärlor har jag också satt lite här och där.

För ett tag sedan gjorde jag ett litet kort som jag tänkte jag skulle skicka till en kompis som just fått barn. Vet inte om det passar till ändamålet riktigt, men vi får se. Det var kul att göra i allafall:


Grön pearlmaker, Martha Stewarts doily lace, lite spets och band. Pappret vet jag inte vilket det är har köpt det på rea på Arkivet. Stämplar från Magnolia färglagda med Promarkers.


I dag måste jag i säng tidigt så det blir inget pysslande alls tror jag. Men lite surfande kan jag unna mig en stund till! :-)

Hejhej!

0 kommentarer:

Vad kul att du tittade in här. Lämna gärna en kommentar