onsdag 21 juli 2010

Sol ute betyder mindre pyssel inne...

Semestern fortsätter att vara härlig men nu i den trygga vrån hemma. Lilltjejen kom in till mig i dag och sa att jag hade lovat att pyssla med henne i dag. Jag tänkte så det knakade vad vi skulle kunna hitta på som inte innebar en massa  stök och papper som skulle fram. Ett litet "bak" med Fimolera fick det bli. Mitt allra första någonsin. Resultatet ser ni här:


Efter den lilla dagliga badturen till havet bjöd N på te och kaffe och fimobakelser på sitt rum. Tom vår lilla ettåring fick vara med, men han hade himla svårt med det där att INTE äta på riktigt så tillslut fick det bli slät kopp för honom.

Hejhej!

2 kommentarer:

  1. Ahaa. Det var så det låg till. Ja Grundsund är superfint. Vi åker alltid dit på julbord. =) Det är ju inte så långt från oss.
    Fina de små söta kakorna blev av lera. Supergulligt.

    SvaraRadera
  2. O va fint ni har gjort! Kanon bra pyssel. Fin blogg har du oxå. Jag kommer absolut tillbaka hit och tittar mera. Kram

    SvaraRadera