tisdag 16 november 2010

Ett litet kort

Jag gör inte så ofta kort, har fastnat på 12x12 LOs. Men nu till fars dag var jag ju tvungen att göra ngt (hade inte hunnit köpa någon present). Så det fick bli ett snabbkort på morgonen.


Scrapfebern börjar gå mot sitt slut och jag kommer nog inte hinna göra alla utmaningarna denna gången. Men roligt har det varit. Nu får vi se vad jag ska hitta på. Den här filten jag sitter med kommer nog ta upp en hel del tid. Bebisen som ska få den har ju kommit nu så vi får se hur det blir med överlämnandet...Just nu är den 6 x 3 rutor (ska bli 8 x 10) och en hel massa trådar som jag missade att virka in i början. Så jag har att göra. :-)

Jätteroligt med alla besök och trevliga kommentarer! Jag blir så glad!
Hejhej

1 kommentar:

  1. Oj va läckert! Syns verkligen inte att du inte gör kort så ofta. Kram

    SvaraRadera