torsdag 4 november 2010

Pysslar tyst!

Man skulle kunna tro att jag inte scrappat eller pysslat på över en vecka....fel fel fel! Här händer det massor, men pga av mörka tider så blir det svårt att fota. Dessutom upptar mitt nya projekt i princip all ledig tid så det har bara inte blivit av att jag skrivit här i bloggen på ett tag. Jag har gjort en del nya  LOs till scrapfebern, men de är inte helt klara ännu.

Vad är då det nya jag sysslar med. Inspirerad av underbara Tipsy Tessie's blogg har jag påbörjat en babyfilt av mormorsrutor. Garn- och färgval är helt tagna från hennes blogg och jag rekommenderar verkligen ett besök.


Det var svårare än jag trodde, men roligt. Slutresultatet kommer läggas upp så snart jag kommer så långt.

Hej hej!

0 kommentarer:

Vad kul att du tittade in här. Lämna gärna en kommentar