torsdag 20 maj 2010

Inte så mycket scrappat det senaste...

Det har varit mycket på jobbet det senaste och inte mycket ork hemma så scrappande och pyssel har fått stå åt sidan lite grand. Däremot har jag fixat en del med mina foton. 
Mitt senaste projekt är att sammanställa mina bästa bilder från 2009. Ett riktigt Sisyfosarbete. Den digitala eran är ju helt fantastisk, men genererar en ofantlig mängd bilder. Jag har efter några månader hunnit till Juni iallafall....

Jag har hittat en superbra tutorialsida för fotoredigering mm phototutsplus.com. Så rolig. Gjorde denna roliga övningen där ma delar upp sitt motiv i olika zoner som redigeras varoch en för sig. Blir häftigt resultat av en annars lite trist bild. Hittade sidan via www.moderskeppet.se.
Nu ska jag snart knyta mig för natten. Hejhej!

0 kommentarer:

Vad kul att du tittade in här. Lämna gärna en kommentar