onsdag 26 maj 2010

Min mammas album Julen 2009

Jag har suttit och knåpat på något så kul som jobbansökningar så det höll på att inte bli något blogginlägg i dag. Men jag kunde inte låta bli...

Varje jul försöker jag göra någon form av fotografisk sammanfattning till min mor och till min svärmor. I år blev det inget till svärmor (som fick något på födelsedagen i stället) men min mamma fick ett album som jag är riktigt stolt över. Nu när man sett vad andra kan skapa inser jag ju att jag hade kunnat göra massor med annat, men det får bli nästa gång. Det är det som är så kul med scrap och foto, man utvecklas hela tiden, men varje nivå är på något sätt tillräcklig eftersom allt kommer från en själv.  Jag tänkte lägga ut mina sidor från albumet i allafall så finns det dokumenterat någonstans. Här kommer bilder från de första två uppslagen. Håll tillgodo! :-)

I morgon lägger jag upp 4 sidor till. Nu är det dags att sova, har riktigt tight dag i morgon.

Kramkram!

0 kommentarer:

Vad kul att du tittade in här. Lämna gärna en kommentar